*Detta är en bra och givande rubrik, OKEJ?*

2012-02-28 @ 08:30:47
Tråkigt väder ute. Ont i kroppen. Trött. Ganska otaggad på det mesta. Tycker jag kan ha kvar humöret från igår kväll får då var jag verkligen på G. Ahja, har precis skickat en jobbansökan som jag inte fick rätt på igår. Ska söka några till ikväll om jag hinner. Har antagligen simtränarjobb fram till midsommar om det faktiskt drar igång en sommarsimskola så där är några 1000 lappar i alla fall. Lite illa att det antagligen krockar lite med sweden rock men det får vi lösa sen om det faktiskt blir av.

Nu ska jag slänga på mig lite smink och fixa håret innan jag ska ut i regnet och blåsten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0