Ge mig soooommar

2012-02-09 @ 08:15:51
Lagom pigg och lagom pepp på att ta sig ut i snöandet för att ta mig till tåget. Jag får väl leva på att mitt hår för en gångs skull vill som jag vill men det lär jue mössan sabba. Jag hatar vintern. Eller jag gör inte det egentligen men jag hatar att jag inte kan ha vad jag vill på mig utan att man ska ha 10 lager kläder till över. Jag vill kunna gå i shorts och kjolar. Jag vill kunna gå till tåget med inte mer än en jeansjacka utan att frysa. Jag vill inte ha dubbla par byxor och strumpor och en fett kofta. Men det är bara att stå ut. Snart är det vår och sommar. Även om det inte känns riktigt så nu när man tittar ut och ser att det faller mer snö.

Och ja jag vet att min ena hand ser helt fuckt upp på bilden. Och jag vet att ingen hade lagt märke till det om jag inte skrivit det här. men mitt hår är fint. Titta på det istället vet ja!


Kommentarer
Postat av: Lama

re: i know!

2012-02-09 @ 13:14:51
URL: http://baptiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0