God hates us all

2012-02-15 @ 21:39:16
Sitter här och längtar något förjävligt till nästa vecka och all skidåkning som ska göras då. Ska bli så skönt att komma bort en vecka och bosätta sig i underställ, oversize tshirtar  och mjukisbyxor. Ska bli så skönt att slippa bry sig om smink, hår och sådant trams. Sedan att man kommer få en satans massa träning är bara ett pluss.

Nu ska jag slänga på min pepp spellista på spotifis och plugga det sista inför provet imorgon. Börjar kännas som om man kan det nu faktiskt. Åhyeah.


Kommentarer
Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

2012-02-15 @ 22:30:03
Postat av: T R O L L K V I N N A || Linnéa Johansson

SV: Men du är ju! :)))



Haha jag var lite för snabb där kände jag...



2012-02-15 @ 22:30:39
URL: http://trollkvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0