"Jag är så nervös att jag håller på att bajsa på mig"

2012-02-09 @ 15:37:17

Dagens släppt till Sweden rock kunde inte varit bättre eller mer välbehövligt denna torsdag. Även om det blir en jävligt kort spelning men bara att veta att jag kommer få höra dem framföra du gamla du fria får mig att få gåshud bara av att tänka på det. Det kommer bli så grymt mäktigt. Sabaton är ett av mina absoluta favorit band och det har de varit ett bra tag. De är så härliga och deras musik är så fruktansvärt bra. Så jag se så galet fram emot att se dem i sommar nu på Sweden rock men även i Falun (som jag tror det blir att jag drar till). Sedan spelar de jue även här nere i skåneland i höst. Detta kommer verkligen bli ett bra musik år med en hel del awesome konserter. Sitter här och riktigt längtar till sweden rock. Även om de senaste släppen kanske inte har vatt någon höjdare vet jag om att det kommer bli en förjävla grym festival. Nu ska jag njuta av vår fina nationalsång några gånger till och sedan ta tag i pluggandet.

Kommentarer
Postat av: Josefine

såg dom på sweden rock förr förra året :) grymma e dom !

2012-02-09 @ 21:34:02
URL: http://starstorm.blogg.se/
Postat av: emma

sv: kläder är kärlek hehe. :*

2012-02-09 @ 23:45:15
URL: http://bartok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0