Mycket fin helg

2012-02-12 @ 21:47:54
Då sitter man här och funderar på den kommande veckan och suckar lite. Den kommer inte vara nådig säger jag och då har ändå ett av proven vi ska ha blivit inställda. Kommer ha så fruktansvärt mycket att göra men det blir bara att bita ihop.

Helgen som har varit har vatt så otroligt underbart bäst. Det tynger än när man måste åka hem och inte riktigt veta när jag träffar min fina pojk igen. Men denna helgen har verkligen varit så perfekt. Har kunnat slappna av helt och släppa all stress för skolan. Kan inte låta bli att längta några år fram i tiden då jag kommer kunna dela varje dag med honom, min älskling.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande.. Idrottsprov imorgon. Lite ironiskt är det om stress..


Kommentarer
Postat av: Elin Svanold

Sv: Visst är han! :D

2012-02-13 @ 08:25:29
URL: http://abruptum.blogg.se/
Postat av: S O F E N - rock/photo/life

SV: Haha, ja, som en liten krambjörn :D Så du ska på SRF? Har du sett Mötley förut? :D



Ja skoja inte..

2012-02-13 @ 09:48:02
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0