whopwhopididi

2012-02-16 @ 08:03:23
Godmorgon gott folk. Solen skiner och humöret är på topp! Sen kom jag på att jag har ett stort prov om två timmar så det sjönk en aning. Känner att jag kan det så borde inte stressa upp mig över det egentligen.. MenMen, efter idag får jag lov och de är galet efterlängtat! Imorgon har jag inga lektioner så ska fixa en hel del.. Bland annat leta fram kläderna som jag ska försöka sälja och fota dem. Lägger upp dem här på bloggen först och ser om någon är intresserad och om inte så får det åka upp på blocket. Fast ska vänta med blocket tills jag är hemma från sälen känner jag..


Kommentarer
Postat av: Emma - Rockfotograf \m/

sv: Jo men det tror jag med :) ska nog gå bra detta. Gäller bara att bli antagen med.

2012-02-16 @ 10:37:10
URL: http://emmasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0