En bra dag

2012-01-10 @ 13:01:24
Det känns som om detta kan bli en bra dag. Har fått en hel natts sömn. Fick ett mail från Gina om tröjan som inte låg med i paketet och de skulle skicka den och de betalar även tillbaka frakten från det förra paketet. Glad tjej. Har även en förjävla träningsvärk så vet att träningen igår faktiskt gav något. Ska nog ge mig på ett kortare pass om en stund, man kan inte ge allt varje dag. Men jag känner mig verkligen så bra, mår helt underbart bra. Nu vill jag bara att mitt objektiv ska komma med posten. Är perfekt väder för att dra ut och fota idag.  Ska snart springa ut och se om det ligger i brevlådan, även fast jag vet att det inte ligger där. Men man kan la få hoppas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0