Enter The Wasteland

2012-01-24 @ 15:51:14

Är så jävla taggad just nu att jag kanppt kan sitta stilla!!  Sitter och skriver klart det sista på kompletterings uppgiften i psykologi och ska sen nöta lite på svenska talet. Sen bär det av för att sitta barnvakt. Så detta kommer nog ble en redigt najs afton. Och imorron bär det av för att kolla in Steelwing i Malmö och som sagt är jag taggad. och om ni inte uppfattade det är JAG TAGGAD! kommer bli så galet awesome. Ska snart tömma minneskortet till kameran och ladda batteriet, för imorron ska det tas jävligt awesome bilder. Det nya objektivet ska testas på riktigt och tror fan jag kommer vara redigt nöjd efter. Nä, psykologi var det som skulle göras ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0