God hates us all

2012-01-09 @ 16:19:15
Har fortfarande inget vettigt att skriva om, men skriver i alla fall. Har precis blett klar med pluggande och städandet. Ska skriva klart det sista imorgon för resten av idag ska jag bara ta det lugnt. Sitter och halvt fasar inför skolstarten och inte för att själva skolan utan för att jag fortfarande inte kan sova. Och är verkligen så galet taggad på att fe 110% denna terminen. Det fixar jag inte om jag ligger sömnlös om nätterna. Så jag hoppas verkligen att det vänder snart. Oftast brukar det vara någon anledning till att jag sover kasst typ om jag är inne i en svacka och inte mår så bra eller om jag är stressad. Men är inget av det nu, jag mår bra förutom att jag är trött och något att vara stressad över just nu har jag inte. Får hoppas att min ny påbörjade träning kan bidra med lite sömn. Ahja, nu ska jag unna mig ett sex and the city avsnitt. Dessa börjar ju också ta slut. Behöver mer lätt tittad humor känner jag!


Kommentarer
Postat av: Josefi

Du behöver alltså It-Supporten! c:

2012-01-09 @ 16:58:39
URL: http://brickroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0