Inspiration

2012-01-19 @ 22:53:45


Hatar we♥it något extremt, eller det är en hat kärlek. Och älskar att det känns som om det är det enda jag snackar om just nu. Det enda jag gör också. Bläddrar sida efter sida med bilder. Dock får jag så galet mycket inspiration därifrån. Så nu sitter jag och trånar efter pengar, fina kläder, god mat, fina hår och så vidare. Och i min tristess denna afton pillade jag snabbt ihop ett inspirations kollage. Hår, tatueringar, lite kläder.. Är så galet sugen att lägga mig under nålen nu och håret är jag så trött på. Har dock ingen aning vad jag vill göra med det. Saknar det ljusa. Saknar det röda. Åh. Men ska inte färga eller bleka det förrän i april som tidigast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0