Kamerababbel

2012-01-31 @ 21:52:33
Ska strax krypa ner i sängen för att få minst åtta timmars sömn inatt så att man kanske kan orka sig till skolan imorgon. Sitter just nu och dreglar över kameror (förvånade?) och jag är riktigt sugen på en Nikon D300. Sen verkar verkligen superbra och hittar nästan inget negativt alls med den. Eller jo, att jag inte har 10.000 att lägga på en kamera just nu.. Ingen som har ett överbetalande jobb att ge mig? Nä, trodde väl det. Sedan börjar jag fundera på om jag verkligen ska försöka spara ihop till denna. Om jag faktiskt tar mig i kragen och hittar ett sommarjobb eller något som jag kan göra på kvällarna/eftermiddagarna så kan det kanske fungera. kanske. Tror dock att jag får satsa på sommar jobbet som det ser ut just nu för det finns inte riktigt tid för ett jobb till i veckorna. De pengar jag får av simtränar jobbet denna terminen får helt klart gå till att överleva en sommar utan studiebidrag så den inte slutar som förra sommaren med att jag är näst in till pank genom halva.. Det vill jag inte riktigt. Så sommar jobb får det bli. Man kanske ska ta och leta redan nu och börja höra sig runt? Eller. det tar vi tag i i imorgon för nu ska jag sova. Godnatt kära läsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0