mer träning och sådant skit

2012-01-09 @ 13:49:04
WhopWhop. Har precis intensiv tränat hemifrån, underbara telefon med underbara appar. Min nya favorit heter workout trainer och den innehåller en massa träningspass, man kan anpassa vilka pass man vill ha efter vad för effekt man vill få, hur mycket tid man har och så vidare. Känner verkligen att denna gången kommer jag fullfölja mina träningsplaner.

Älskar att alla mina senaste blogginlägg handlar om hälsa och sådant skit. Det blir bättre gott folk ni behöver inte oroa er. Jag ska bättra mig, men har inte så möe att skriva om just nu. Ska plugga lite nu och sen redigera bilder på Louise. Så ni får kanske lite bilder sen. Nöjda?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0