Now your nightmare comes to life

2012-01-16 @ 19:13:09
Idag har inte varit en jättebra dag. Det har varit en sådan där riktigt ful dag då inget ser bra ut på en och sminket ser förjävligt ut och sedan på det så vägrade håret samarbeta helt. Och tid för att platta det inte så håret åkte upp i en hästsvans och jag känner mig aldrig fin i uppsatt hår, visst är det skönt och jag vet egentligen att jag passar i det men trivs så mycket bättre i att ha det nedsläppt. Just nu sitter jag och funderar vad jag ska fördriva kvällen med.. Ska kanske ut och gå sedan om det finns tid annars kör jag nog ett träningspass på egen hand hemma. Behöver få träna lite idag för känner mig helt uppblåst eller något. Och nej detta inlägg kommer inte bli positivt, inte ens lite. Så söker ni det så finner ni inte det här idag. Inget objektiv väntade på mig heller och nojjig som jag är börjar jag bli riktigt orolig för att det ska ha kommit bort med posten. Men kanske imorgon.. Det har faktiskt precis varit helg så det tar kanske lite tid. Kollar man på postens hemsida ser man att det var i Göteborg den 12e och att det skulle levereras tidigast den 13e. Men ja... Bara för det får ni en ganska ful bild på mig från sweden rock 09. DET NI!


Kommentarer
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

sv; FAN vad najs :D

Jag längtar så jag dööör!

2012-01-16 @ 21:56:22
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Fotograf Linda-Pauline

sv; Ska du tälta ? :)

2012-01-16 @ 22:20:21
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0