Nytränad och längtandes

2012-01-11 @ 21:40:34
Hej jag heter Rebecca och mitt liv är verkligen toppen nu. Tvingade mig själv att tänka på allt positivt i mitt liv efter ungefär en halv dag med deppade. Och jag lyckades vända mitt humör. Nu sitter jag här och mår strålade, jag har precis varit ute och gått en timme och det känns redigt gött. Det känns verkligen redan att jag mår bättre av att ha börjat träna lite och äta bättre. För jag känner mig piggare och gladare. Har verkligen saknat att känna att jag faktiskt är duktigt och rör på mig. Älskar känslan när man är helt slut efter att ha kört ett tufft träningspass och man känner sig verkligen så nöjd. Och jag gör inte allt detta för att komma iform till en skidresa utan jag gör det just för att jag ska må bättre för det vet jag att jag gör av att träna. Jag sover bättre, jag är piggare och gladare. Så jag ska fortsätta på detta hållet. Och nej jag ska inte bli en av alla dessa som hela deras liv handlar om hur mycket de tränar och vad de äter. Jag kommer kunna äta en påse chips när jag känner för det. Men det är allt småätande hela tiden som jag ska sluta med.

Ska strax plocka ihop allt som ska släpas med till skolan imorgon och jag tycker faktiskt det ska bli skönt att börja igen för jag trivs verkligen i skolan. Jag tror att denna terminen kommer bli riktigt bra, hektisk men bra. Tror vi kommer rusa in i våren och sen mot sommaren. Jag längtar dit, jag längtar till alla festivaler och allt trevligt folk man kommer ha tid att umgås med. Jag längtar till sena sommar kvällar med de som betyder mycket. Jag längtar till att äta grillat och bara sitta och njuta en kväll i uterummet. Det kommer bli en bra sommar. En fin sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0