posten är dummisar!

2012-01-13 @ 13:47:39
Då var det fredag och dags för helg, sitter och hatar att inte jag fick mitt objektiv idag heller och det betyder att de inte kommer förrän tidigast på måndag. Hade verkligen hoppats att det skulle hitta hem idag, det är verkligen perfekt väder för att provfota lite med det. Hatar att vänta på saker som man har beställt för jag blir så nojig. Nojig att det ska försvinna, gå sönder, skickas fel och så vidare. Men som plåster på såren låg det en digitafoto i brevlådan så nu ska jag sätta mig och tröstäta apelsiner och läsa i den!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Suger riktigt hårt när grejer inte kommer fram :/

2012-01-13 @ 14:06:59
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Tilde Larsson

Herregu så fin blogg!

I Realy Love It!

Kika gärna in på min blogg!



// Kram Tilde

2012-01-13 @ 19:46:30
URL: http://larssontilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0