Låt napalmen regna ner

2012-07-19 @ 09:55:21
Godmorgon alla där bakom datorn skrämarna! Här bakom denna är humöret på topp! Sitter och lyssnar på Raubtier och om några timmar ska jag inte till Helsingborg för att träffa pojken min och fika! Innan dess ska jag försöka få ihop en vettig header, har suttit en massa i PS och pillat men bara med en massa annat. Är galet kreativ men verkligen ingen aning hur jag ska göra den. Så får nog fundera lite mer på den..
 
Jag var förövrigt på Bio med mamma och syster igår. Vi kollade på Abraham Lincon Vampire Hunter och den var la helt okej! Hade inte super höga förväntningar på den och den var som sagt helt okej! Den var najs att se på bio i 3D för när de slogs och så blev det häftiga effekter. Men det är nog inte en film jag kommer köpa sen.. Vi hade först tänkt se Rock of Age men när vi såg hela trailern verkade den inte alls bra. Handligen verkade helt värdelös så det är inte en film jag kommer lägga pengar på att få se i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Avarquare

Så udda grej den där filmen, kombinera Abraham Lincoln och vampyrer XD hahha

SV: Jaa, det är fett nice ! Jag hade beige/brunt förut ett tag och det kändes så fräääääscht ! :D men din design har snyggare färger än min hade XD hahah myser in mig i den XD

2012-07-19 @ 12:01:50
URL: http://avarquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0