50dagar kvar

2012-06-26 @ 13:24:20
Sov nio timmar inatt och vaknade innan alarmet och kände mig utvilad och det kändes jävligt najs kan jag säga! Slippa tvinga sig upp ur sängen och iväg till jobb. Bara tre dagar kvar som det ska jobbas nu! Och det känns som de tre sista dagarna kommer gå snabbt!
 
Nu ska jag slänga på spellistan inför rockstad falun  och tagga järnet. Bara 50 dagar nu fan! Eller bara och bara. Men det kommer gå satans snabbt! Det gör det alltid på sommaren! Minns när det bara var 50 dagar kvar till sweden rock och de dagarna bara sprang iväg.. Känner jag mig själv rätt kommer jag snart börja fundera vad man ska ha med sig för kläder. Bestämmer mig gör jag inte förren dagen innan men funderar gör jag länge.. Ska inte ha med lika möe kläder som förra året för anväde bara ett par shorts, nätstrumpbyxor och två tröjor. Så det blir nog så mycket kläder som åker med iår. Onödigt att släpa med sig massa mer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0