Sommarjobb fixat

2012-06-12 @ 13:09:01
Fattar ni hur skönt det är?!? Ska jobba två veckor och börjar nästa måndag. Så jag slipper vara en pank jävle denna sommaren också. Kommer dock vara pank tills lönen trillar in för ska köpa ett sommarkort för de pengar jag har kvar men det får det vara värt. Kommer ju kunna resa runt en satans massa i skåne under sommaren utan att det kostar satans mycket. Så jag får leva extremt snål någon vecka bara. Ska ju som sagt jobba två veckor så då gör  man kanske inte super mycket, det är förvisso bara 2.5 timme på förmiddagen men känner att man kommer vara ganska slut efter det så man får väl bara chilla resten av dagen. Får tvinga med mig folk till en massa ställen. Får åka runt och utforska och hitta ställen att fota på. Detta kommer bli så bra så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0