Fortfarande inte helt på topp

2012-03-16 @ 21:24:04
Jag vet att jag lovade er en dag som jag var superaktiv här men att jag inte har hållit det. Men jag har mått snäppet sämre än igår och jag känner mig febrig till och från. Så det har inte varit en jätteunderbar dag med andra ord. Sedan tyckte min kropp det var rättvist mot mig att slänga in lite mensvärk of doom (jag vet att ni behövde veta det) åt mig också som inga värktabletter tycks bita på.  Så jag ska snart ge upp kampen mot att hålla mig vaken utan att ligga och kvida i fosterställning och faktiskt gå och lägga mig. Halvt tio en fredag. Men när man blir yr av smärta stundvis då ger man bara efter och sover. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon för då ska det jobbas hela 4 timmar. Kommer bli 4 långa timmar om jag känner mig lika febrig och svag som jag har gjort idag.. Så nu hoppas vi på det bästa gott folk. Jag har inte tid eller lust att vara sjuk mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0