I have so much to say but you're so far away

2012-03-17 @ 11:15:34
Känns som det enda jag skriver om är hur synd det är om mig. Eller jag tycker inte det är synd om mig jag tycker bara det är ett jäkligt olägligt tillfälle att ha feber på. Om någon timme ska jag iväg och jobba fyra timmar i kallt vatten. Tror inte min kropp kommer uppskatta detta särskilt mycket men det är bara att bita ihop. Nu ska jag sätta mig och spela och döda en massa saker så att jag inte gör det när jag kommer till jobbet.. Äh, skoja bara. Men lite aggressioner ska jag bli av med nu allt!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vinkeln gjorde så att Turning torso såg väldigt platt upptill, bilden var väldigt intressant!



Sv: Kan tänka mig det.

2012-03-17 @ 14:24:13
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0