Mycket aktiv dag... not.

2012-03-20 @ 22:14:27
Ber om ursäkt för en dag med dålig uppdatering. Har varit produktiv och pluggat en del och sedan har jag suttit och degat vid tv:n och spelat en hel del. Tyckte att det var ganska lagom såhär på en tisdag. Har i alla fall blivit klar med engelskan som ska lämnas in imorgon och gjort lite på samhällen. Trots att jag inte har gjort särskilt mycket idag är jag riktigt utmattad, tror att det är sjukheten som fortfarande sitter i lite. Varenda minsta ansträngning tar fortfarande kål på mig. Så hoppas på att skiten släpper helt snart. Och sen får det gärna bli varmt och soligt ute så är jag redo för våren. Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och slösurfa lite innan jag ska sova. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0