Skinned bare by daggers that never doubt

2012-03-18 @ 11:16:17
Mår faktiskt en hel del bättre idag. Har precis städat rummet och nu tänkte jag städa lite i datorn. Håller på att flytta en massa grejor till den externa hårddisken och sen ska det rensas. Datorn har börjat bli riktigt seg så jag tänkte att det kanske kunde hjälpa lite gran. Sen förutom det ska jag tycka synd om mig själv och mitt öga för det har dratt på sig en ögoninflammation. Jihiioo.. Inga linser eller smink tills det är bra igen. FUCKYEAH. Det var helt igenvarat när jag vaknade och sedan ser det riktigt rött och creapy ut. Ahja, nu kan man kanske skrämma folk på tåget så man alltid får sitta! Nu ska jag fortsätta vara aktiv och få saker gjorda medans jag har lite ork kvar.

Ett år gammal bild. Fan vad håret har växt :D Aningen skabbig bild, men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0