Vår nu tack!

2012-03-21 @ 22:12:18
Just nu är jag så fruktansvärt sugen på sommar och ledighet. Jag kan inte säga att jag är skoltrött för det är jag inte men det hade vatt så jäkla gött att ligga och såsa i solen hela dagarna, åka till stranden, festivaler, grilla, sena sommar kvällar osv osv. Jag längtar något fruktansvärt och även om förra sommaren kommer bli svårslagen så tror jag denna kommer bli minst lika bra. Mindre festivaler och sådant men det betyder mer pengar till annat. Jag har i år valt att prioritera bort en festival så att det inte blir som förra sommaren då jag satt utan pengar halvvägs in på sommarlovet.

Nu sitter jag och hoppas att det är lika awesome väder imorgon så att jag slipper vinterjackan för börjar bli duktigt trött på den nu. Nu behöver jag riktig vår och värme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0