I've been around this world, Yet I see no end

2012-05-22 @ 08:49:48
Sitter och njuter av dessa mästerverk och bara älskar livet lite. Solen skiner, små pippifåglar piper och jag känner på mig att detta kommer bli en toppen dag. Ska gå till tåget om en timme och jag har precis käkat en stor överawesome frukost. Om man anstränger sig lite så är det nog lätt ett av mina favoritmål på dagen. Är alltid super hungrig då.. Nä nu ska jag sluta tjata mat. Känns förövrigt som det enda jag instagramar och twittrar om är mat. Mat hit och mat dit.

Jag ska förövrigt utmana mig själv något extremt idag. Jag ska gå med bara ben i skolan. Det har jag nog inte kännt mig bekväm med att göra sedan typ sjuan. Det är många år. Så idag kör vi på stort. Är ju bara en lektion så det ska nog gå.. Sedan ska jag inte till Lund och träffa Betty, måste köpa en ny bekini då min gamla inte passar så galet bra längre och den är aningen sleten. Så började kolla lite igår och hittade en massa jag vill ha. Men ska nog bara köpa en svart topp jag hittade och ha den till en underdel jag redan har så sparar vi lite pengar där.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jag hatar vakterna på Sticky, de är fan så jävla dumma i huvudet.

2012-05-22 @ 13:46:22
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0