Me gusta mucho!

2012-05-20 @ 21:52:17
Denna helgen har varit helt underbar. En massa mys, en massa kärlek och idag även en massa sol. Idag har vi bara legat ute och gassat i solen. Bara njutit av att det är sommar på gång. Igår var vi iväg och firade mosterna min och i fredags var vi en tur till Malmö och gick runt där. Sen åkte vi hem, lagade mat och frossade jordgubbar. En toppen fredag med andra ord. I torsdags åt vi också jordgubbar. Mhm ♥ Me gusta!
Jag ska snart ta en snabb dusch och hoppas på att det finns varmvatten kvar för det verkar som hela familjen tyckte det var en bra idé att duscha nu. Ahja, i västa fall får jag gå med lite småsketigt hår imorgon, ska ändå bara ha två lektioner och en av dem är idrott. Jag måste även läsa igenom filosofiuppgiften igen och flumma vidare. Börjar bli lite trött på den nu men det är den sista riktigt inlämningen innan sommarlovet. Inte helt fel om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0