Note to my self

2012-05-27 @ 21:51:36
Kommande två veckor är verkligen helt perfekta. Bilden under är mest för min igen skull så jag har koll på allt som ska göras. Älskar hur mycket som ska fotas men nästa måndag kväll/natt kan bli hektiska för jag kommer vela ble klar med balbilderna innan jag lämnar in datorn så jag slipper sitta och rediga på två olika datorer. Tror inte heller att jag kommer behöva vara mycket i skolan denna veckan då vi ska fixa vårt fotoprojekt på svenska/textkommunikation/fotolektionerna. Så detta blir nog två överawesome veckor.

Kommentarer
Postat av: enita

OHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!

inte långt kvar itne långt !!!!!

2012-05-28 @ 18:16:57
URL: http://reddressedwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0