Solesken

2012-05-22 @ 19:38:11
Dagens planer ändrades aningen då min enda lektion blev inställd, tur att jag han se mailet om det innan jag hoppade på tåget. Så då gick jag över till den andra perongen och åkte in till Lund tidigare istället. Sen gick jag runt i solen och fotade i tre timmar innan jag mötte upp Betty. Dagen har verkligen varit asnajs. Hittade en bikinotopp som funkade. Lite dyrare än vad jag tänkt mig men den var så snygg så det fick den vara värd. Nu håller jag på att ladda över de 450 bilder som jag tog idag. Så nu har jag allt något att göra denna afton!
haha, vad fin och sleten man såg ut idag..

Kommentarer
Postat av: Chanelle

Sv: Jaa, alltså jag fattar inte att det är större än vad dom är! Så sinnesjukt bra live! :) hehe thaaanksss!!

2012-05-24 @ 00:29:16
URL: http://liquiddynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0