The World The Flesh The Devil

2012-05-21 @ 18:29:02
Jag blir så sur på min datorsladd. Den har nu börjat glappa så den slutar fungera titt som tätt. Sedan utöver det är  batteriet värdelöst och laddar ur utan att man anväder det. Ahja, ska snart lämna in den för sommaren så får hoppas att det går att fixa då.

Dagen har spenderats svettandes och överlycklig för att det är varmt som högsommar ute. Hur underbart och efterlängtat är inte det lixom? Vill bara gå ner och köpa glass och sedan sitta och frossa i solen. Men då kontot visar 10 kronor så funkar det inte riktigt. Men det borde trilla in lite lön snart. Ska snart sätta mig och räkna hur mycket som behövs sparas och sådant. Typ det mesta, då det inte verkar som det blir något sommarjobb för mig så blir det kärvt med pengar ännu en sommar. Har dock planerat mycket bättre i år än förra sommaren. Lär bli att jag har cirkus 2000 att klara mig på under hela sommare och det får funka. Det måste funka. Hade egentigen velat köpa ett extra batteri till kameran så den garanterat håller under hela rockstad falun men det kan jag ju glömma.
Nä nu ska jag sätta mig och hinka i mig vatten för att försöka bli av med huvudvärken som kommer smygandes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0