underbar helg och framtidsplaner

2012-05-25 @ 23:27:33
Då är det dags för ännu en helg och jag tror att denna kan bli riktigt bra. Imorgon ska jag till Danmark med min mamma och spendera dagen där. Kommer bli redigt härligt! Så sitter och rensar minneskort nu för kameran ska med. Kameran kommer förövrigt användas underbart mycket de två kommade veckorna, studentbilder, balbilder, bilder där folk springer ut, sweden rock och ut över det ska min skola raportera från en beachhandbolls turnering i Helsingborg mellan den 30e och den 10e så kommer nog även få fota en del där. Dagarna jag inte är på sweden rock så klart.


jag är även nästan helt 100 på att jag vill starta ett UF företag som projektarbete i trean. Vi hade en föreläsare i skolan idag som snackade om det och det lockar väldigt mycket. Tror verkligen jag hade kunnat göra något riktigt bra av det med en jävla massa arbete. Jag vill lyckas och jag ska lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0