War Pigs

2012-05-30 @ 18:34:28
1 uppgift klar och inlämnad och den andra skall läsas igenom och sedan skickas in. Den tredje är jag nästan klar med. Satan i gatan vad jag har varit produktiv idag. Märkte förövrigt hur ihopatryckta bilderna i förra inlägget såg ut. De ser verkligen inte ut så annars men jag misslyckades aningen med att sätta ihop dem i ett snygg kollage i photoshop. haha. Sätter ihop ett ordentligt inlägg med bilder där i från när jag känner att jag har tid till det men det är inte högt prioriterat nu kan jag säga. Imorgon har jag en fotografering med Louise på förmiddagen och sedan ska jag fota studentbilder på Betty i studion. Sedan kommer även pojken min ner! Sedan på fredag så bär det av till Malmö för att kolla på Ozzy och hans vänner. Will be awesome!!!  Har lyssnat igenom setlisten som de hade i Stockholm flera gånger nu och jag är galet taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0